torsdag 3 maj 2012

Studenten 2012 - Tips på studentklänning!


Det är verkligen synd att jag inte tar studenten i år, för jag kan ha köpt världens finaste studentklänning. Men hey, istället kan jag ju få tipsa om den till er, och det funkar ju också ^^


klänning från romwe och gina tricot

Till vänster: klänningen jag köpte ^____^ Den är från Romwe.com, en sida som är tämligen nyupptäckt för mig. Tyvärr finns den inte kvar i alla storlekar, men för de som drar storlek medium eller large finns den fortfarande att få tag i! Underbar kvalitet, vackert fall och otroligt vacker ryggdetalj!

Till höger har jag letat upp en liknande variant från Gina Tricot. Jag såg den i en av deras reklamfilmer häromdagen och är ganska säker på att den ännu inte kommit i butik. För mig ser det ut som att ryggdetaljen är ungefär densamma, och priset är det ju inget fel på!


Lycka till i jakten på studentklänningen, och glöm inte att titta in här för fler tips inför studenten! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...